“Қазақ тілі мен әдебиеті орыс мектебінде” №2
| Автордың фамилиясы | Мақаланың аты | |||||
| Қарлыға ӘБДІРАХМАНОВА. | Сабақ талдаудың ғылыми- әдістемелік бағыт-бағдары | |||||
| Лаура МЕКЕБАЕВА, | Өзіндік жұмыс жүргізудің маңыздылығы | |||||
| Әсел БАЙМҰРАТОВА. | Өзіндік жұмыс жүргізудің маңыздылығы | |||||
| Майра ЖАҒЫПАРОВА. | Көркем мәтін – мемлекеттік тіл сабақтарында | |||||
| Мейрамгүл ТҰРСЫНОВА. | Сабақты дамыта оқыту - заман талабы | |||||
| Роза ЫСҚАҚОВА. | Оқытудың тиімді әдісі – рөлдік ойындарды қолдану | |||||
| Жұмабиға ҚОЖАҒҰЛОВА. | Сабақта – оқытудың коммуникативтік әдістері | |||||
| Күлкен ЖОЛДАСБЕКОВА. | Қазақ тілі сабақтарын ойын түрлері құлпыртады | |||||
| Қазбек ӘБЕНОВ. | Диалогтік оқыту тиімділігі | |||||
| Бимария ҚҰЛМАҒАМБЕТОВА. | Махамбет шығармалары | |||||
| Айжан ЫБЫРАЕВА. | Асыл ана бейнесі | |||||
| Сағира КІШІБАЙ. | Қасым Аманжолов «Дауылы» | |||||
| Назгүл СЕЙІТҚОЖАНОВА. | Әлібек, бұл – киімдер | |||||
| Гүлзағира ТАСТАҒАНОВА. | Сөздік қоры қызық күз | |||||
| Қорлан ШАЙМҰРАТҚЫЗЫ. | Нәтиже сабақ | |||||
| Ақжайық АБЫЛҒАЗИНА. | Жабайы аңдар әңгімесі – сөйлесу | |||||
| Арайлым БОТАҒАРИНА. | «Көктем», «Құстар», «Аңдар» тақырыбындағы сауаттылық | |||||
| Гүлайым ІЗБАСАРОВА. | Наурыздың деңгейлік тапсырмалары | |||||
| Ләтипа ЕРСАЙЫНҚЫЗЫ. | Білімді бекіткен достық | |||||
| Гүлнар АХМЕТЖАНОВА. | Өнер мұражайының қонағы – сөйлеу дағдылары | |||||
| Лейла САДЕНОВА. | Радловқа қатысты грамматикалық білім | |||||
| Кульсун ҚАРАБАЛИЕВА. | Көмекші есімдер мен коммуникативтік тапсырмалар | |||||
| Нұрбике ҚАЖЫМОВА. | Киім киген зат есім мен жалғаулары | |||||
| Айман СЕРҒАЗИНА. | Ел тірегі – тіл | |||||
| Майра ЕРМЕНОВА. | Наурыз мейрамы | |||||
| Мәдина ХАСЕНОВА. | Мәтінмен жұмыс түрінің үлгісі | |||||
| Сәуле МЕДЕУОВА. | «Қазақ тілі» пәнінен дидактикалық тапсырмалар | |||||
| Бақыт СЕГІЗБАЕВА. | Тест сұрақтары | |||||
Другие выпуски этого журнала:
Посмотреть все выпуски >>
Қаз
Рус
