“Ұлағат” №3
| Мазмұны- Содержание | |||||||
| Автордың фамилиясы | Мақаланың аты | ||||||
| Қ.Қайыпбайқызы. 3-б. | Көптілді білім беру - тұлғаны әлеуметтендіру құралы | ||||||
| Б.Жұмақаева, | Мәтін талдау технологиясы | ||||||
| А.Төлегенова. 11-б. | |||||||
| Г.Бармағанбекова, | Модульдік технологияны шет тілі сабағында қолдану | ||||||
| К.Елікбаева. 21-б. | |||||||
| І.Райымбекова, | Естеліктер сыр шертеді | ||||||
| А.Тойшыбекова. | |||||||
| Қ.Әбуова. 41-б. | Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың белсенділігі мен | ||||||
| ойлау қабілетін арттыру | |||||||
| Г.Мәсімбекова. 53-б. | Құқықтық сана және мәдениет | ||||||
| И.Ордабаева. 61-б. | Шет тіліне қызығушылықты арттыру жолдары | ||||||
| С.Елтаева. 63-б. | "Көсемдікке ұмтылу" конкурсы | ||||||
| Ж.Ташматова. 79-б. | Қазақ даласындағы кен ісінің бастау көздері | ||||||
| М.Шауенова. 86-б. | Кейқауыс тағылымы | ||||||
| Ә.Рахимова. 99-б. | Балалар үйінде тәрбиеленушілердің әлеуметтік ортаға бейімделуі | ||||||
| А.Срапулова. 104-б. | 1905-1907 жылғы буржуазиялық революцияның қазақ жастарының ұлттық | ||||||
| санасының оянуындағы көріністері | |||||||
| Ф.Қылышбаева. 115-б. | Әдебиеттануда балалар драматургиясының алар орны | ||||||
| М.Мұратқызы. 124-б. | Музыкалық қобдиша | ||||||
| Р.Ардабаева. 127-б. | Геометриялық пішіндер және оның түстері | ||||||
| А.Дүйсенбайқызы. 130-б. | Біз-өмірдің гүліміз! | ||||||
| М.Байжанова. 133-б. | Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру жұмысын | ||||||
| ұйымдастыру түрлері | |||||||
| Б.Абенова, | Роль топономических преданий в формировании этнопедагогической | ||||||
| Г.Омарова. 136-б. | культуры будущих педагогов | ||||||
Бұл журналдың басқа сандары:
Барлығын қарау >>
Қаз
Рус
